Cliëntenraad

HKN Huisartsen beschikt over een Cliëntenraad die de belangen behartigt van inwoners van de kop van Noord-Holland met betrekking tot de Acute Zorg (huisartsenspoedpost) en Chronische Zorg.

Wij zijn op zoek naar een nieuw lid!

Klik hier voor de vacature

Leden

De Cliëntenraad HKN Huisartsen bestaat uit de volgende leden:

  • Henk Hijink, voorzitter
  • Andre Bijlsma
  • Fijko van der Laan
  • Irene Geiger

Wat doet de Cliëntenraad?

De Cliëntenraad adviseert de directie van HKN Huisartsen (gevraagd en ongevraagd) over onderwerpen die de kwaliteit van de zorg aangaan. Maar ook uw belangen als cliënt. Hierbij kunt u onder meer denken aan:

  • Toegankelijkheid en bereikbaarheid van de zorg
  • Wachttijden
  • De wijze waarop u te woord wordt gestaan en wordt behandeld
  • Communicatie en informatievoorziening
  • Klachtafhandeling en incidentmeldingen

Jaarverslag cliëntenraad 2022

Klik op onderstaande link om het jaarverslag 2022 van de cliëntenraad te openen.

Jaarverslag cliëntenraad HKN 2022

Laat uw stem horen in het belang van alle (toekomstige) cliënten

De belangrijkste informatiebron voor de Cliëntenraad bent u. Ervaart u knelpunten of tekortkomingen? Of heeft u ideeën die kunnen bijdragen aan een verdere verbetering van de kwaliteit van de geleverde zorg? Benader ons dan actief. Wij zijn er voor u als cliënt en denken graag met u mee.

Contact met de cliëntenraad

De Cliëntenraad is te bereiken via clientenraad@hknhuisartsen.nl