HR adviseur

Ben jij de HR adviseur met hart voor de zorg?

Schagen
24 uur per week

Wij zijn op zoek naar een HR Adviseur die met ons verder wil bouwen aan een sterke organisatie én gelukkige medewerkers. Iets voor jou? Lees snel verder!

Wat ga je doen?
Jij bent hét HR-aanspreekpunt voor de huisartsenspoedposten in Schagen en Den Helder. In deze uitdagende werkomgeving ondersteun en adviseer je leidinggevenden bij uiteenlopende en complexe HR-vraagstukken. Denk aan:

  • Werving & selectie: je speelt een actieve rol in het aantrekken en behouden van de juiste mensen. Je denkt strategisch mee een weet hoe je mensen aan je bindt in een krappe arbeidsmarkt.
  • Verzuimbegeleiding: je denkt in oplossingen bij re-integratie en werkt samen met leidinggevenden aan duurzame inzetbaarheid.
  • Werkgeluk en persoonlijke ontwikkeling: je draagt actief bij aan initiatieven die zorgen voor betrokken en gemotiveerde medewerkers.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van HR-beleid. Je vertaalt organisatiedoelen en ontwikkelingen binnen de Acute Zorg naar concreet HR-beleid en draagt zo bij aan een toekomstgerichte medewerkersreis. Je zorgt ervoor dat beleid niet alleen op papier staat, maar ook écht leeft in de praktijk.

Tot slot is er nog een interessante taak die mogelijk bij jouw functie hoort: het (deels) oppakken van de rol van preventiemedewerker. Dit houdt in dat je knelpunten op het gebied van arbeidsomstandigheden en veiligheid signaleert, meedenkt over mogelijke oplossingen en actief bijdraagt aan een gezonde en veilige werkomgeving. Hoe we deze rol precies invullen, stemmen we graag samen met jou af.

Binnen de HR-afdeling werk je nauw samen met je collega HR-adviseur en de HR-medewerker. Jullie overleggen regelmatig en vullen elkaar aan waar nodig.

Wie ben jij?
Je hebt enige ervaring als HR-adviseur en je bent toe aan je volgende stap. Je hebt hbo werk- en denkniveau, een opleiding óf ervaring als preventiemedewerker is een pré. Je bent iemand die snel schakelt, enthousiast is en denkt in kansen. Je communiceert gemakkelijk en weet mensen echt met elkaar te verbinden. In een afwisselende werkomgeving voel jij je op je plek. Je houdt overzicht, stelt makkelijk prioriteiten en krijgt energie van het verbeteren van processen en het meedenken over hoe we als organisatie kunnen groeien.

Over HKN
De Huisartsenorganisatie Kop van Noord-Holland (HKN) speelt een centrale rol in het waarborgen van toegankelijke, persoonsgerichte en toekomstbestendige huisartsenzorg in de regio. Wij ondersteunen meer dan 70 huisartsen in 45 praktijken in Schagen, Den Helder, Hollands Kroon en op Texel. Dit doen we onder andere door de organisatie van spoedzorg via onze huisartsenspoedposten en het aanbieden van geïntegreerde chronische ketenzorg. HKN staat voor kwaliteit, professionaliteit, ondernemerschap, daadkracht en verbinding. Met een sterke focus op innovatie, samenwerking en duurzaamheid willen we huisartsenzorg naar een hoger niveau tillen. We bieden een werkomgeving waar persoonlijke ontwikkeling en werkgeluk centraal staan. Een plek waar jouw inbreng het verschil maakt, niet alleen in je vak, maar ook als mens. Samen werken we aan zorg die naadloos aansluit bij de veranderende behoeften van patiënten, zorgverleners en de maatschappij. Een prettige werkomgeving en goede samenwerking vormen daarbij de basis om uitstekende zorg te leveren.

Wat bieden wij?
De functie is ingedeeld in schaal 8 of 9, met een salaris tussen €3.975,- en €5.740,- bruto per maand (bij een fulltime dienstverband), afhankelijk van je ervaring. Daarbovenop ontvang je 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,33%. We starten met een tijdelijk dienstverband, maar als we allebei tevreden zijn, zetten we dit graag om naar een vast contract. Je werkplek is afwisselend in Schagen en Den Helder, waar je deel uitmaakt van een team met betrokken, ambitieuze en enthousiaste collega’s. We zorgen voor een fijne en informele werksfeer: in onze huiskamer staat vers fruit klaar en tijdens de lunch kun je gezellig met collega’s een wandeling maken. Ook is er ruimte om deels vanuit huis te werken. De overige arbeidsvoorwaarden zijn volgens de cao Huisartsenzorg.

Enthousiast?
Dan ontvangen wij graag jouw motivatie en CV vóór 4 juni a.s. op werkenbij@hknhuisartsen.nl.
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 12 juni a.s. Een eventueel 2e gesprek vindt plaats op 17 juni a.s.

Wil je eerst meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Suzanne Buning (HR adviseur) via 06-43277187.