We doen ons uiterste best voor de beste zorg!
Als Huisartsenorganisatie Kop van Noord-Holland (HKN) doen we ons uiterste best om de beste zorg te verlenen. De huisartsenposten, ketenzorg en huisartsenpraktijken werken samen om 24 uur voor u klaar te staan. Wilt u medewerkers bedanken? Heeft u een verbetersuggestie of wilt u een klacht indienen? Dan kunt u onderstaande formulieren gebruiken.
In gesprek
Het is belangrijk om rechtstreeks in gesprek te gaan met uw zorgverlener. Zij waarderen het als u uw onvrede in eerste instantie direct met hen bespreekt. Samen kunt u zoeken naar een oplossing.
Complimenten en suggesties
Een compliment krijgen, over onze huisartsenpost, praktijken of ketenzorg wordt altijd op prijs gesteld. Dit geldt ook voor verbetersuggesties. Wilt u dit met ons delen dan kunt u het formulier hieronder invullen en naar ons sturen.
Ontevreden
Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over uw contact met onze zorgverleners. Dat vinden wij spijtig. We vinden het belangrijk dat u uw onvrede kenbaar kunt maken zodat we hiervan kunnen leren. Om ervoor te zorgen dat we op een goede manier met uw klacht omgaan is er een klachtenregeling. U kunt de klacht via onderstaand formulier melden bij onze klachtenfunctionaris.
Indien u een klacht wilt melden over een huisartsenpraktijk, vraag dan eerst of uw huisarts is aangesloten bij de klachtenregeling van HKN.
Folder Complimenten en klachten
Contact
T 0223-670461
E secretariaat@hknhuisartsen.nl