Complimenten & klachten

Wilt u de huisarts, huisartsenpost of zorggroep een compliment geven of heeft u een klacht?

We doen ons uiterste best voor de beste zorg!
Als Huisartsenorganisatie Kop van Noord-Holland (HKN) doen we ons uiterste best om de beste zorg te verlenen. De huisartsenposten, ketenzorg  en huisartsenpraktijken werken samen om 24 uur voor u klaar te staan. Wilt u medewerkers bedanken? Heeft u een verbetersuggestie of wilt u een klacht indienen? Dan kunt u onderstaande formulieren gebruiken.

In gesprek
Het is belangrijk om rechtstreeks in gesprek te gaan met uw zorgverlener. Zij waarderen het als u uw onvrede in eerste instantie direct met hen bespreekt. Samen kunt u zoeken naar een oplossing.

Complimenten en suggesties
Een compliment krijgen, over onze huisartsenpost, praktijken of ketenzorg wordt altijd op prijs gesteld. Dit geldt ook voor verbetersuggesties. Wilt u dit met ons delen dan kunt u het formulier hieronder invullen en naar ons sturen.

Klik hier voor het formulier

Ontevreden
Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over uw contact met onze zorgverleners. Dat vinden wij spijtig. We vinden het belangrijk dat u uw onvrede kenbaar kunt maken zodat we hiervan kunnen leren. Om ervoor te zorgen dat we op een goede manier met uw klacht omgaan is er een klachtenregeling. U kunt de klacht via onderstaand formulier melden bij onze klachtenfunctionaris.
Indien u een klacht wilt melden over een huisartsenpraktijk, vraag dan eerst of uw huisarts is aangesloten bij de klachtenregeling van HKN.

Klik hier voor het formulier

Folder Complimenten en klachten

HKN klachtenregeling

Contact
T 0223-670461
E secretariaat@hknhuisartsen.nl