Als Huisartsenorganisatie Kop van Noord-Holland (HKN) doen we ons uiterste best om de beste mogelijk zorg en dienstverlening te bieden. In de huisartsenpraktijken, huisartsenspoedposten en op kantoor werken we nauw samen om 24 uur per dag voor u klaar te staan. Heeft u een verbetersuggestie, wilt u ons een compliment geven of heeft u een klacht? Wij helpen u graag verder.
Ik heb een klacht
Wij spannen ons elke dag in om patiënten de juiste zorg en dienstverlening te bieden. Toch kan het gebeuren dat u minder tevreden bent. Wij horen dat graag van u.
Hier leest u de volledige HKN klachtenregeling.
Ik heb een suggestie of wil een compliment geven
Voor complimenten en suggesties staan wij altijd open. Bijvoorbeeld als u zeer tevreden bent over de dienstverlening of over een medewerker of als u ideeën heeft hoe het beter kan. Uw verbetersuggestie of compliment kunt u kenbaar maken via het suggestieformulier.
Vragen?
Heeft u vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0223 670 461.