Wat bieden wij?
Bij HKN Huisartsen kunt u als huisarts(enpraktijk) terecht voor ondersteuning bij de Acute en Chronische Zorg. Daarnaast bieden wij ook ondersteuning bijvoorbeeld bij:
- praktijkmanagement
- een praktijkwebsite
- ondersteuning bij communicatie-uitingen, zoals folders en communicatie via wachtkamerschermen
- praktijkaccreditatie
- externe vertrouwenspersoon
- peer-support
- personeelswerving
- scholingen, cursussen en bijeenkomsten voor uzelf en uw praktijkmedewerkers
- aansluiting bij een klachtenprocedure
- een collectieve beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering
- ondersteuning en advies op het gebied van ICT-middelen binnen uw praktijk, zoals informatiesystemen, computers, software en wachtkamerschermen.
Vragen over onze diensten?
Heeft u vragen over de ondersteuning? Als u dit formulier invult, komt uw vraag binnen bij onze afdeling Bedrijfsvoering (voorheen K&O en financiën). Eén van onze medewerkers zorgt dat het ingevulde formulier direct bij de juiste medewerker van HKN terechtkomt. Zo voorkomen we dat u lang op antwoord moet wachten. We streven ernaar uw vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden.